17 listopada, 2020
Wywiad z Prezesem Demolish Game S.A.
Demolish Games, spółka z grupy Ultimate Games, będzie kontynuować kultową serię Demolish and Build. Obecnie spółka jest właścicielem Demolish & Build 2017, Demolish & Build 2018 i Car Demolition Clicker. O tym, jak wygląda model biznesowy studia oraz jakie są najbliższe plany Demolish Games, ISBtech rozmawia z prezesem spółki, Pawłem Dywelskim.
Co Pana zdaniem stoi za sukcesem serii Demolish and Build?
Przede wszystkim dwie rzeczy – tematyka i solidne wykonanie. Dla wielu osób seria Demolish and Build pozwala spełnić marzenie z dzieciństwa o zabawie ciężkim sprzętem budowlanym, w dodatku skupiając się na najciekawszym ich aspekcie, czyli wyburzaniu, pomijając te bardziej monotonne aspekty pracy na budowie. Ponadto, gry rozwinięte są o możliwość prowadzenia własnej firmy oraz zadania poboczne – jak kupowanie i remontowanie własnych posiadłości, odkrywanie złóż złota itd.
Należy zwrócić uwagę, że te zabiegi pewnie nie przyniosłyby rezultatu, gdyby nie solidne wykonanie tych tytułów przez twórców, którzy stworzyli serię naprawdę wciągających gier, do których chce się wracać, wolnych od poważnych błędów i mających dobrą oprawę graficzną. W mojej ocenie to obecnie najlepsza dostępna na rynku seria gier tego typu. Przy produkcjach autorskich tytułów Demolish and Build chcemy tę jakość utrzymać.